9 Mart 2013 Cumartesi

The Play Filmi (2011)

 

Film Adı: Play (플레이)
Tür: Muzik, Drama
Yönetmen: Nam Da-Jung
Yayın Zamanı: June 23, 2011
Süresi: 99 dk.
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore



Özet: Bu film üç gencin grup kurmaya karar verdikten sonra kendi müziklerini yapma sürecini konu alır.

Jun Il tesadüfen bir kafede Heon Il'in müziğini duyar ve ona grup kurmayı teklif eder. Model ve baterist olan Hyun Jae'nin de gruba katılmasıyla modern rock müziği yapmaya başlarlar. Duygusal melodilerinde, değişmez bir rüya ve bu rüyaya karşı duyulan çaresizlik ve çekingen aşklarını anlatırlar. Bir şirket tarafından keşfedilmeyi beklerlerken dünyaca ünlü indie müzik grubu "Swell Season" kaderlerini değiştirir. 



Oyuncular:
Jung Joon-Il - Joon-Il
Lim Hyun-Il - Hyun-Il
Lee Hyun-Jae - Hyun-Jae
Jung Eun-Chae - Eun-Chae
Kim Su-Hyeon - Su-Hyeon
Glen Hansard 


Film aslında rock grubu 'MATE' in kuruluş hikayesini anlatır.  Bu film sayesinde ben de Mate grubunu tanımış  oldum iyi ki de tanımışım. Sesleri, müzikleri cidden harika.




Bu filmin içinde geçen müziklerden yani mate grubunun müziklerinden çok etkilenmiştim bu filmi çevirmeye karar verdiğimde. Yaklaşık bir ay önce çevirisine başlamıştım ancak o zaman film sarangni veritabanında olmadığı için ve ben de flower boy next door dizisinin çevirilerine daha çok öncelik verdiğim için bitirip ekleyememiştim. Nihayet sizlere sunabiliyorum. Umarım seversiniz.

İyi Seyirler Dilerim.
Trailer:




Bunlar da Mate grubundan birkaç parça:

(ikinci videodaki şarkı filmde de geçiyor)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...